Dieta na zwiększenie masy mięśniowej – co warto jeść? Odżywki na masę mięśniową – białko na masę

Jeśli jest się trenerem personalnym, bardzo ważna jest odpowiednia sylwetka. Budowę masy mięśniowej wspomagają odżywki na masę mięśniową. Wśród nich wyróżniamy takie które wspomagają wchłanianie substancji odżywczych i te które tych substancji budujących masę mięśniową dostarczają. Do tej pierwszej grupy zalicza się l-arginina, która poprawia krążenie krwi, przez co wpływa korzystnie na przyswajanie produktów zawierających białko na masę. Poza intensywnymi ćwiczeniami, które mają rozwinąć mięśnie, niezbędne jest wspomaganie od strony pokarmowej, czyli dieta na zwiększenie masy mięśniowej.

 

Przede wszystkim powinno się spożywać żywność jak najmniej przetworzoną. W zbilansowanej diecie powinny się znaleźć jajka, migdały, tuńczyk, wołowina, czy też jogurt. Produkty bogate w kwasy omega-3 i witaminy z grupy B, doskonale wpłyną na rozrost mięśni i uzyskanie wymarzonej sylwetki. Jogurt, zawierający kwas linolowy przyczyni się do utraty zbędnej tkanki tłuszczowej. Wołowina będąca bogatym źródłem żelaza i cynku, wpłynie na siłę i pozwoli mierzyć się z coraz większymi obciążeniami. Warto ćwiczenia wspomóc odpowiednią dietą.

Author: dietanaodchudzaniee.pl